Empresa

    Promocions Urbanístiques de Mataró, SA

    Mesures preses en relació al coronavirus

    L’atenció presencial de l’empresa està tancada a excepció de:

    • SERVEI DE MOBILITAT
    • L’OFICINA LOCAL D’HABITATGE AMB CITA PRÈVIA OBLIGATÒRIA

     

    CANALS DE COMUNICACIÓ AMB PUMSA:

    • Telèfon d’urgències de PUMSA:  662 30 25 87 en horari de 9 a 14h i 93 758 26 36 (les 24h tots els dies )
    • Correu electrònic de PUMSA: pumsa@pumsa.cat

     

    Per demanar CITA PRÈVIA a l’Oficina Local d’Habitatge:

    • Via telemàtica: Cita prèvia
    • Via telefònica: 93 757 85 38 en horari de 8.30 a 14 hores

     

    Que fem

    Promocions Urbanístiques de Mataró SA, PUMSA, va ser constituïda per l’Ajuntament de Mataró el 1989 per contribuir al desenvolupament i millora de la ciutat a través de la gestió urbanística.

    En aquests 30 anys, l’empresa ha participat en el desenvolupament de nous sectors industrials, residencials i comercials, i ha esponjat la ciutat amb noves places i espais públics. Ha construït naus industrials, edificis d’oficines i comercials, habitatges i aparcaments a diferents barris de la ciutat. Ha vetllat per la recuperació del patrimoni i la sostenibilitat ambiental responsable. L’empresa ha complert també amb una missió social facilitant l’accés a l’habitatge i contribuint a la cohesió social. PUMSA també treballa per millorar la mobilitat amb la gestió dels aparcaments de rotació i residents, el servei d’estacionament regulat i el servei de grua.

    S’inicia una nova etapa amb l’objectiu d’ampliar el catàleg de serveis de l’empresa amb una aposta ferma per la seva qualitat.

    El catàleg de serveis:

    • La Gestió Urbanística
    • El Patrimoni
    • L’Oficina Local d’Habitatge
    • La Mobilitat
    • La Sostenibilitat

    Àrees Transversals:

    • Àrea econòmica-administrativa
    • Àrea jurídica