PUMSA presenta el balanç de comptes de 2004 amb un benefici superior al milió d’euros

L’empresa constructora municipal redueix beneficis i augmenta la inversió en infraestructures per a la ciutat

La junta d’accionistes de l’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró S.A. (PUMSA) va aprovar el passat 2 de juny el balanç de comptes de l’exercici 2004. El benefici de 1.061.564 euros, s’ha reduït un 70% respecte el 2003, ja que ha augmentat la inversió per a la ciutat (30,4 milions d’euros) amb l’adquisició de les finques d’Iveco-Pegaso i les urbanitzacions del Rengle, principalment.

PUMSA tanca l’exercici 2004 amb una xifra de negocis de 8,7 milions d’euros i uns fons propis de 18,4 milions d’euros. El Consell d’Administració de PUMSA va proposar a la Junta General d’Accionistes un repartiment de dividends de 750.000 euros, a l’hora que va proposar d’incrementar les reserves voluntàries de la societat amb la resta del benefici.

Ingressos de l’exercici 2004

Els principals ingressos obtinguts per la societat al 2004 van procedir de les operacions de desenvolupament urbanístic i de la prestació de serveis. Quant a operacions de venda, es van dur a terme les vendes de les naus de les Hortes (961.000 euros); les dels habitatges, aparcaments i locals dels carrers de Jaume Comas i d’Esteve Albert (380.000 euros).

Durant l’exercici, també es van vendre diferents immobles per valor de 2 milions d’euros i solars a Can Quirze (1,3 milions) i Vallveric (1,2 milions). Per últim, els ingressos per prestacions de serveis de lloguers i de comissions de gestió van suposar una entrada de capital d’1,7 milions d’euros per a la societat.

Inversions destacades en el 2004

Les inversions més destacades fetes durant el 2004 es van centrar en els capítols d’immobilitzat i, especialment, en el d’existències. L’immobilitzat material net va ser de 17,7 milions d’euros; mentre que les existències, amb un total de 65,8 milions d’euros, van significar la partida principal de tot l’actiu de la societat (el 67% del total).

Les inversions més importants dutes a terme per PUMSA al llarg d’aquest període van ser: l’adquisició de varies finques al sector Iveco-Pegaso (23,8 milions), la urbanització del Rengle II (els costos incorreguts en el 2004 van ser de més de 3 milions d’euros) i la de Can Quirze (1,2 milions d’euros).

A més, també es va invertir en les obres de construcció de naus industrials al sector Les Hortes del Camí Ral, amb una inversió acumulada al 31 de desembre de 2004, de 2,5 milions d’euros aproximadament.

Increment del finançament

Aquest volum inversor va comportar, conseqüentment, la necessitat d’incrementar el finançament de PUMSA, que en el tancament de 2004 va representar la xifra de 43,2 milions d’euros, tant a llarg com a curt termini.

L’objectiu d’aquest conjunt d’operacions és mantenir un nivell alt d’inversions per aconseguir la millora urbanística i general de la ciutat.

Principals actuacions

L’any 2004 PUMSA va executar l’obra d’urbanització en els sectors de Can Quirze i el Rengle; i pel que fa a habitatges, va finalitzar les obres del carrer de València (lloguer protegit). Aquesta actuació va permetre incrementar el parc d’habitatges de lloguer de protecció oficial, propietat de la societat, fins a la xifra de 122 habitatges. D’altra banda, estan en curs la construcció dels habitatges del Camí Ral, de la Baixada de les Escaletes i dels carrers de l’Hospital i de Can Xammar.

Per tal de millorar la mobilitat dins la ciutat, PUMSA va finalitzar l’aparcament del Camí Ral i va iniciar l’execució del de la plaça de la Gatassa, per encàrrec de Gintra. Aquest darrer es va inaugurar el passat mes d’abril.

Millora de la qualitat de vida

PUMSA és l’empresa municipal que, des de fa 15 anys, treballa per configurar el model nou de ciutat que contribueixi a millorar la qualitat de vida de la ciutadania. Les seves actuacions venen determinades pel desenvolupament de plans urbanístics, les grans obres i els objectius de desenvolupament econòmic i social impulsats des de l’Ajuntament de Mataró i per part de les iniciatives i demandes ciutadanes.

A més de les actuacions relatives a la urbanització i la reurbanització de determinades zones de la ciutat, PUMSA promou la construcció d’habitatges de protecció oficial que fan més assequible la vivenda. Impulsa la construcció de polígons i naus industrials per augmentar la competitivitat de les empreses de Mataró i alhora facilitar el trasllat d’empreses ubicades al centre de la ciutat per tal de descongestionar-lo. També promou la construcció d’aparcaments que contribueixen a millorar la mobilitat de la ciutat.

D’altra banda, la societat municipal porta a terme dues línies més d’actuació: la recuperació i conservació del patrimoni històric i arqueològic de Mataró i la promoció de la construcció amb criteris sostenibles.

Concurs d’obres per a la construcció d’un edifici sobre estructura existent a la baixada de les escaletes 3-5 de Mataró
CONCURS D’OBRES PER A LA CONSTRUCCIÓ D’UN EDIFICI PER A TRES HABITATGES I LOCAL COMERCIAL EN PLANTA BAIXA I SOTERRANI, SOBRE ESTRUCTURA EXISTENT, A LA BAIXADA DE LES ESCALETES 3-5 DE MATARÓ


Condicions generals:




Descripció: Construcció d’un edifici de soterrani i planta baixa amb local comercial, tres plantes pis i terrat comunitari, sobre l’estructura existent.



Pressupost de licitació: 355.000 euros iva inclòs



Termini d’execució: 8 mesos



Documentació: Podeu recollir el projecte, el plec de bases del concurs i el contracte tipus a les oficines de Societat Municipal Prohabitatge Mataró, SA, ubicades al c/ de Pablo Iglesias, 63, 1a planta, despatx 5, 08302 Mataró, de 9 a 14 h.





Presentació d’ofertes: fins les 12 h del dia 13 de juliol de 2005 a les mateixes oficines



Obertura pública d’ofertes: a les 13 h del mateix dia 13 de juliol de 2005 a les oficines de Pumsa c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró

PUMSA inicia la construcció d’un edifici per a usos empresarials al sector de Vallveric de Mataró

L”empresa municipal d”urbanisme de Mataró, PUMSA, va començar el passat mes de maig les obres d”un edifici destinat a oficines i a naus industrials al sector de Vallveric. El nou edifici tindrà una superfície útil de 8.204,82 m2, dividida en diferents plantes, i connexió directa amb l”autopista C-32.

La construcció d”aquest edifici, que ocuparà prop del 21% del sòl destinat a usos industrials que preveu el Pla Parcial Específic del Sector Vallveric, suposarà una inversió de 2.783.318 euros. Està previst que les obres finalitzin a finals de l”any 2006.

Es tracta d”un edifici que combina vidre i acer a la seva façana i consta d”un soterrani, una planta baixa i dos pisos. Una part de l”edifici estarà ocupada per oficines, que seran de lloguer, i la resta tindrà les característiques d”una nau industrial. Ocuparà una superfície de terreny de 2.317,74 m2 en una parcel·la de 4.791,43 m2.

L”edifici compleix els requisits que marca la Llei de supressió de barreres arquitectòniques i les normatives vigents de prevenció d”incendis. L”edifici també disposarà de les instal·lacions necessàries de sanejament i evacuació d”aigües pluvials i residuals. Per criteris de sostenibilitat i d”acord amb la normativa local, s”hi ha previst la construcció d”una plaça d”aparcament per cada 150 m2construïts. En total, l”aparcament tindrà 56 places.

El nou edifici permetrà el trasllat d”empreses del centre de la ciutat al sector de Vallveric. També constituirà un reclam per a empreses que vulguin desenvolupar la seva activitat econòmica a Mataró.

L”ocupació del sector de Vallveric

El sector de Vallveric disposa de 18 parcel·les destinades principalment a petites i mitjanes empreses del sector terciari. Diferents empreses com ara Ascensors Cruixent, Construccions Metàl·liques Burniol i Llorens Planas ja s”han traslladat a aquest sector.

 

Imatge simulada

Una exposició i una xerrada difonen els avantatges de la construcció sostenible

Una exposició i una xerrada informativa divulgaran aquesta setmana a Mataró els avantatges de la construcció sostenible. Les dues accions, que tenen com a escenari la Biblioteca Pública Pompeu Fabra, són una iniciativa de l”empresa municipal Prohabitatge Mataró SA, conjuntament amb l”Ajuntament de Mataró, l”Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) i el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

Aquests actes s”enmarquen dins la campanya que posa en marxa l”empresa municipal Prohabitatge “Per una construcció sostenible”, que té previst desenvolupar diferents accions al llarg de 2005.

Xerrada sobre el nou decret

Demà dimarts 31, a les 12.30 hores, tindrà lloc a la Biblioteca Pompeu Fabra (plaça d”Occitània s/n) la xerrada “Presentació de l”avantprojecte de decret que regula l”adopció de criteris d”ecoeficiència als edificis”. Genís Bargalló, president de Prohabitatge Mataró, obrirà la xerrada, que comptarà amb les ponències de Carles Salvador i Joan Josep Vives, tècnics de la Direcció General d”Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

L”avantprojecte de decret pel qual es regularà l”adopció de criteris d”ecoeficiència als edificis té com a objectiu promoure la sostenibilitat en els edificis de nova construcció, els procedents de reconversió d”antiga edificació o en els resultants d”una gran rehabilitació. Els paràmetres d”ecoeficiència es basen en els sistemes constructius, en els materials i en la gestió de l”aigua, els residus i l”energia.

Amb aquesta proposta, el Departament de Medi Ambient i Habitatge també vol iniciar un procés de canvi social en la manera de concebre, dissenyar, construir i utilitzar els edificis, no només els destinats a habitatges, sinó també els residencials públics, administratius, docents, hospitalaris i esportius, les piscines i els gimnasos. De fet, la proposta de decret vol avançar-se a la pròxima directiva europea d”eficiència energètica que entrarà en vigor a partir de gener de 2006 per als projectes d”edificació.

La construcció sostenible

D”altra banda, des d”avui i fins el 5 de juny es podrà visitar a la Biblioteca Pompeu Fabra l”exposició “Bonacasa”, que mostra la maqueta corresponent a un edifici de 18 habitatges integrat per dos mòduls, una zona enjardinada i una àrea de serveis, que reuneix les condicions òptimes de construcció sostenible amb el mínim impacte ambiental.

La mostra dóna a conèixer l”adaptació de les noves tecnologies i de determinats sistemes constructius per reduir l”impacte ambiental en la construcció i el funcionament d”un edifici d”habitatges. La maqueta, a escala 1/20, fa 360 x 70 x 60 cm. S”ha fet de metacrilat i la seva base s”ha envernissat i pintat en colors realistes.

Els horaris de l”exposició són els següents:

  • Dilluns: de 16.00 a 20.30 h.
  • De dimarts a divendres: de 10.00 a 14.00 h i de 16.00 a 20.30 h
  • Dissabte: de 10.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h

El president Maragall visitarà la Fundació Hospital, el nou passeig marítim, les obres al port i el Rengle
Demà, dimecres, primera visita del president de la Generalitat a Mataró

El president de la Generalitat, Pasqual Maragall, farà demà dimecres, dia 11 de maig, una visita a la ciutat de Mataró que inclourà l’Hotel d’Entitats Sociosanitàries de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena, una passejada pel passeig marítim fins a la zona d’obres on s’amplia l’accés a les instal·lacions portuàries i una visita al Rengle, on es desenvoluparà, entre altres infrastructures, el projecte TecnoCampusMataró.

La visita del cap de l’executiu català començarà a l’Ajuntament de Mataró, on mantindrà una reunió amb l’alcalde Joan Antoni Baron i els caps de grup de la corporació municipal. Tot seguit, cap a les 10.50 hores, la comitiva arribarà a la seu de la Fundació Hospital, l’equipament més innovador a Catalunya en matèria d’atenció a les persones amb dependències. Després de saludar els patrons de la Fundació així com als presidents de les associacions i entitats amb seu a la Fundació, el president es traslladarà a la sala d’actes, on el regidor de Benestar Social, Oriol Batista, explicarà l’Agència de suport a la gent gran i a les persones amb dependències.

A les 12 hores, aproximadament, la comitiva es traslladarà al passeig marítim on el president del Consorci Port Mataró, Esteve Tomàs, explicarà les principals actuacions de millora que es van iniciar a l’abril en l’àmbit del Port.

El projecte, promogut i finançat pel Consorci Port Mataró, integrat per l”Ajuntament de Mataró i la Generalitat de Catalunya, consisteix en la urbanització de l”espai que queda entre les instal·lacions portuàries i les vies del tren (davant de l”estació de Renfe). Les obres permetran relligar el passeig Marítim actual amb el passeig de palmeres que acaba al pas subterrani de la Porta Laietana. Els treballs han estat adjudicats a l”empresa Copcisa SA per un import de 2.432.324 euros. La contractació i gestió de l”obra correspon a l”empresa GISA i el termini d’execució és de 9 mesos.

La visita a la ciutat de Mataró finalitzarà amb un recorregut pel sector el Rengle, on l”empresa municipal d”urbanisme PUMSA impulsa el conjunt de l”ordenació de l”illa d”equipaments del Rengle, la futura seu del Tecnocampus i el projecte de l”edifici de Serveis a la innovació i l”aparcament, encarregat a MBM Arquitectes SL, equip encapçalat pel prestigiós arquitecte Oriol Bohigas.

El Rengle es convertirà en un reclam i un element distintiu de la ciutat i acollirà el Parc TCM (Parc Tecnològic TCM) com a espai motor de la ciutat digital, on convergiran els centres de coneixement (universitat i centres de recerca i desenvolupament), els serveis a la innovació, on centres tecnològics, incubadora, centre de reunions, amb una capacitat de 250- 300 persones, i altres conformaran un conglomerat de serveis a les empreses i de connexió amb el món empresarial. L”objectiu és impulsar la competitivitat del teixit empresarial a la vegada que acollir i potenciar nous sectors productius vinculats a la innovació, la recerca, les activitats intensives en coneixement i en tecnologia.

El regidor d”Urbanisme i president de l”empresa municipal d”Urbanisme PUMSA, Arcadi Vilert, mostrarà al president Maragall la maqueta del projecte, que comprèn una superfície d”uns 175.000 m2. El Rengle estarà dividit en quatre illes diferenciades: una que és l”espai que contindrà la seu del Tecnocampus i les altres tres que es dedicaran a sostre residencial (31%) i sostre terciari-industrial (69%). Aquest 31 % de sostre residencial es traduirà aproximadament en 388 habitatges, dels quals 78 (20%) seran de protecció oficial i 310 (80%) habitatges lliures.

L’alcalde visita el nou aparcament soterrani de la plaça de la Gatassa
L’equipament té 80 places de lloguer i es pot veure durant dues jornades de portes obertes

El nou aparcament de la plaça de la Gatassa promogut per l’empresa municipal Gintra (Gestió Integral del Trànsit de Mataró) ja està acabat.

L’alcalde, Joan Antoni Baron, acompanyat d’altres membres del consistori, ha visitat oficialment aquest matí les instal·lacions amb motiu de la finalització de les obres i, entre les 15 i les 20 hores, l’equipament estarà obert al públic en la primera de les dues jornades de portes obertes programades amb l’objectiu que els residents de la zona coneguin les instal·lacions i puguin fer la reserva de les 80 places disponibles. La segona sessió de portes obertes tindrà lloc demà, 4 de maig, entre les 9 i les 14 hores.

La construcció del nou aparcament de la plaça de la Gatassa l’ha tirat endavant l’empresa municipal d’urbanisme PUMSA a través de l’empresa Construcciones Juanes SA.. L’obra ha suposat una inversió de 1.158.000 euros i respon a l’objectiu de millorar la mobilitat de Mataró, especialment en aquesta zona de Cerdanyola on la majoria d’habitatges no disposen d’aparcament privat per estacionar els seus vehicles. L’interès mostrat pels veïns ha originat l’organització de les jornades de portes obertes, que permetran assignar el lloguer de les places d’aparcament per ordre d’arribada dels interessats.

L’aparcament soterrani té una superfície total de 2.295 m2distribuïts en dues plantes de 1.147,50m2cada una. Les 80 places d’aparcament, que es llogaran per 72,92 euros al mes, es reparteixen a parts iguals a ambdues plantes, una de les quals està adaptada per a persones amb minusvalies.

Un aparcament sense pilars i amb places de 4,5 metres

La funcionalitat i la mida de les places d’aparcament, superior a les que exigeix la normativa vigent, són algunes de les característiques més destacades del nou aparcament. Per tal de facilitar les maniobres d’estacionament i sortida de vehicles, s’han emprat sistemes estructurals que han fet possible edificar-lo sense pilars.

A més, totes les places d’aparcament són de les mateixes dimensions i tenen una llargada de 4,50 m. La distribució de les places respon a la configuració rectangular de l’espai, de manera que a les dues plantes hi ha 23 places a un lateral i 17 a l’altre.

Accessibilitat i seguretat

Els vehicles accediran a l’aparcament a través de la rampa de doble sentit de circulació situada al carrer de Salvador Llanas, cantonada amb carrer de la Gatassa. Els vianants podran accedir a l’aparcament mitjançant l’escala que comunica les dues plantes, i també per l’ascensor adaptat per a minusvàlids de 10 m2 de superfície. A la zona de l’escala d’accés s’ha situat la zona de serveis.

El nou aparcament de la plaça de la Gatassa compleix la normativa actual contra incendis, els controls de qualitat i d’altres normatives relacionades amb les accions del vent, sísmiques, tèrmiques i del terreny.

Inici de les obres de reurbanització de la Plaça

L’empresa municipal PUMSA s’encarrega també de les obres de reurbanització de la plaça de la Gatassa, que acaben de començar i està previst que finalitzin a l’octubre. Amb la reurbanització es recuperarà un espai lúdic per als vianants que comptarà amb zona enjardinada i de jocs infantils i se suprimeixen les barreres arquitectòniques.

La nova plaça de la Gatassa, adjudicada per PUMSA a l”empresa Paviments Martín 1998 S.L. per un import de 422.020,22 euros, està estructurada en dos nivells, comunicats mitjançant una rampa situada al carrer de Salvador Llanas i també amb una escala que connectarà el passatge superior amb el pas central inferior.

El nivell inferior, el més gran, conté l’edicle d’accés a l’aparcament soterrani, la zona d’estada i l’àrea per a jocs infantils on s’hi instal·laran una pèrgola. Al nivell superior es mantindrà el passeig arbrat que dóna accés als comerços de la zona, ampliant-lo a quatre metres d”amplada.

Les obres inclouran l”eixamplament de les voreres del carrer de la Gatassa, milloraran els recorreguts i l”accessibilitat per a vianants, i es soterrarà la xarxa elèctrica que creua l’obra en aquells espais on sigui viable.

PUMSA enderroca les fàbriques de l’illa delimitada pels carrers d’Enric Prat de la Riba, de Floridablanca i d’Antoni Viladomat
L’Ajuntament encarrega a PUMSA la gestió urbanística de l’illa, es duu a terme la reparcel·lació i l’enderroc de les fàbriques existents. En aquest solar s’hi construirà una promoció privada.

L’empresa municipal PUMSA (Promocions Urbanístiques Municipals SA) porta a terme l’enderroc de les edificacions existents a l’illa delimitada pels carrers d’Enric Prat de la Riba, de Floridablanca i d’Antoni Viladomat. Els treballs, que van començar al març, són previs al desenvolupament urbanístic del sector.

PUMSA va adjudicar la redacció del projecte, la direcció de les obres, la coordinació de seguretat i els treballs de demolició a Volconsa Construcción y Desarrollo de Servicios, SA, per un import de 125.454 euros. Està previst que els treballs d’enderroc finalitzin a mitjan maig.

En data 3 d’abril de 2003, el Ple de l’Ajuntament va acordar designar PUMSA administració actuant de l’àmbit UA-d77 “Nau central fàbrica Cabot i Barba/Prat de la Riba-Floridablanca”, per tal de portar la gestió íntegra del desenvolupament urbanístic del planejament.

El Ple va aprovar definitivament la modificació del Pla General en aquest àmbit el 30 d’abril de 2004. L’aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació de la unitat d’actuació per part del Ple va tenir lloc el 23 de setembre de 2004.

Per una banda, el planejament contempla una parcel·la privada de 5.334m2 de sostre a l’illa delimitada pels carrers d’Enric Prat de la Riba, de Floridablanca i d’Antoni Viladomat, on es preveu la construcció de tres edificis, un pati interior i la creació d’una servitud d’ús públic entre els carrers d’Enric Prat de la Riba i de Floridablanca.

D’altra banda, la unitat d’actuació contempla una parcel·la de cessió obligatòria i gratuïta a favor de l’Ajuntament, destinada a equipament comunitari. Aquesta parcel·la, de 965m2 de superfície, correspon a la nau central de la fàbrica Cabot i Barba, ubicada al carrer de Cosme Churruca.

Transformació dels usos

Principalment, es transformen els usos industrials previstos per l’àmbit de Prat de la Riba-Floridablanca a residencial, s’estableixen els criteris d’ordenació en el mateix àmbit per tal d’ordenar l’edificabilitat prevista pel Pla General i es traspassa el sostre residencial previst a l’àmbit de la nau central de la fàbrica Cabot i Barba.

També es qualifica com a equipament comunitari la nau central de la fàbrica Cabot i Barba i els seus patis adjacents, catalogada i protegida pel Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic de Mataró 1999. Tenint en compte l’existència de diferents equipaments a la zona del sector Prat de la Riba-Floridablanca, es considerà convenient la qualificació com a equipament de la nau central de la fàbrica Cabot i Barba, per tal d’obtenir un equipament en un espai estratègic de la ciutat al front marítim i a prop de l’estació.

PUMSA precisa oficial administrativa

Funcions i responsabilitats:
Gestió administrativa del despatx
Gestions amb companyies de serveis
Gestió amb empreses constructores, instal·lacions i companyies de serveis
Requisits:
FP II – Cicle Formatiu de Grau Superior
Administratiu
Tres anys mínim d’experiència
Edat orientativa 25-40
Programes informàtics: MS Office (Excel, Word). Es valorarà Autocad i MS Project
Preferentment de Mataró o El Maresme
Possibilitat de formació i promoció
Podeu portar el CV a les oficines de l’IMPEM, c/ Herrera 70, 08301 Mataró, enviar-ho per correu postal o per correu electrònic borsatreball@ajmataro.es, a l’atenció de la borsa de treball, referència Pumsa.

PUMSA finalitza la construcció d’una nau industrial al sector de Les Hortes del Camí Ral

L’empresa pública Promocions Urbanístiques de Mataró, S.A. (PUMSA) ha finalitzat les obres d’una nau industrial situada a la cantonada dels carrers de la Bobinadora i de la Cosidora, dins el sector de Les Hortes del Camí Ral. La major part de l’edifici, que té una superfície de 1.985 m2, ha estat adquirit per dues empreses que ja s’allotjaven en aquest sector i que continuen la seva activitat productiva a la ciutat.


Les empreses Triple Onda, S.A. i Sound Lighting Design Solid, S.A. ocuparan el nou edifici. Ambdues empreses van quedar afectades per la urbanització del polígon industrial i continuaran la seva activitat a la ciutat després d’adquirir l’immoble, on gaudiran de millors espais i dels serveis més avançats per al desenvolupament de la seva activitat econòmica.


La construcció de l’edifici, promoguda per PUMSA i adjudicada a Construcciones Juanes SA per concurs públic, es va iniciar a l’abril de 2004 i ha suposat una inversió de 1.159.367 euros.



Característiques de la nau



La nau industrial ha estat projectada per portar-hi a terme tres activitats diferents. Està estructurada en planta baixa (1.301,53 m2), on hi ha la nova seu de les empreses reubicades, i en planta pis amb dos locals (661,60m2 en total) propietat de PUMSA i aparcament amb capacitat per a 17 places.


A la planta baixa, que té dos nivells, s’hi accedeix des dels carrers de la Bobinadora i de la Cosidora. El nivell superior disposa d’un vestíbul principal, zona de treball i vestidors de personal i, en el futur, s’hi preveu fer oficines. El nivell inferior està destinat a magatzem de material i té moll de càrregues a la façana. A més, la nau industrial té un pati principal (778m2) amb un total de nou places d’aparcament, accessos rodats diversos i un accés per a vianants. El pati posterior (243 m2) també disposa d’accés de vianants.


La planta pis té l’accés pel carrer Bobinadora i disposa de dos locals a més d’un aparcament de 539,46 m2 de superfície amb capacitat per a 17 places. Tant el local 1 (298,62 m2) com el local 2 (336,09 m2) tenen una alçada interior mínima de 5 metres.


PUMSA. Concurs redacció del projecte d’enderroc i treballs de demolició de les edificacions UA-78.

Condicions Generals:

Descripció: Projecte d’enderroc i treballs de demolició d’edificacions ubicades al c/ Quintana, c/ Puigblanch i c/ Madóz de Mataró. Volum aparent aproximat de 37.648 m3.

Documentació: es pot recollir a les oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
Classificació del contractista: empresa autoritzada per l’administració per a la gestió de residus
Presentació d’ofertes: fins a les 13 hores del dia 3 de maig de 2005 a les oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
Obertura pública d’ofertes: a les 13.30 hores del mateix dia 3 de maig de 2005
Per a més informació: 93 741 56 10