Descripció del servei

L’Oficina Local d’Habitatge de Mataró té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.

Amb aquesta centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.

L’Oficina Local d’Habitatge és un servei que ofereix l’Ajuntament de Mataró en conveni amb el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya  i que gestiona, des de la seva creació, PUMSA  (Promocions Urbanístiques de Mataró, SA).

ON SOM

Carrer de Pablo Iglesias, 63. Planta 1ª despatx 12; 08304, Mataró
Tel.: 93 757 85 38 / Fax: 93 741 56 19

pumsa@pumsa.cat

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

De dilluns a divendres de 8.30 a 14 h amb cita prèvia.

 

Mesures preses en relació al coronavirus

L’Oficina Local d’Habitatge REOBRE L’ATENCIÒ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA OBLIGATÒRIA 

Per demanar cita prèvia:

  • Via telemàtica: Cita prèvia
  • Via telefònica: 93 757 85 38 en horari de 8.30 a 14 hores

Dubtes o consultes també a través de: ajutslloguer@pumsa.cat

MESURES DE SEGURETAT I PREVENCIÓ:

  • Només és permès 1 persona per tràmit
  • És obligatori l’ús de mascareta
  • A l’entrada de l’oficina és obligatori desinfectar-se les mans
  • Respectin les normes de seguretat per la vostra i la nostra salut

Altres canals de comunicació:


  • SI NECESSITEU EL CERTICAT DELS AJUTS 2019 PER FER LA DECLARACIÓ DE LA RENDA, SOL.LICITEU-LA A: