Descripció del servei

L’Oficina Local d’Habitatge de Mataró té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.

Amb aquesta centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.

L’Oficina Local d’Habitatge és un servei que ofereix l’Ajuntament de Mataró en conveni amb el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya  i que gestiona, des de la seva creació, PUMSA  (Promocions Urbanístiques de Mataró, SA).

ON SOM

c/. de Pablo Iglesias, 63, 1ª pl. despatx 12 08302 Mataró
93 757 85 38