Descripció del servei
L’Oficina Local d’Habitatge de Mataró té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.
Amb aquesta centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.
L’Oficina Local d’Habitatge és un servei que ofereix l’Ajuntament de Mataró en conveni amb el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i que gestiona, des de la seva creació, PUMSA (Promocions Urbanístiques de Mataró, SA).
ON SOM
c/. de Pablo Iglesias, 63, 1ª pl. despatx 12 08302 Mataró
93 757 85 38
HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
De Dilluns a divendres de 8.30 a 14 h amb cita prèvia.
Per a fer consultes:
Per a consultes d’ajuts al lloguer: ajutslloguer@pumsa.cat
Per a consultes de Registre de Sol·licitants: rshpo@pumsa.cat
Per a consultes d’Ajuts d’Especial Urgència: aeu@pumsa.cat
Per a consultes del Servei d’Intermediació i Assesorament: siph@pumsa.cat
Per a consultes de Cèdules i Rehabilitació: cedules@pumsa.cat