Oficina Local d'Habitatge

    En aquest espai trobareu tota l'informació relativa als serveis que ofereix l'Oficina Local d'Habitatge.

     

    Descripció del servei

    L’Oficina Local d’Habitatge de Mataró té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.

    Amb aquesta centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.

    L’Oficina Local d’Habitatge és un servei que ofereix l’Ajuntament de Mataró en conveni amb el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya  i que gestiona, des de la seva creació, PUMSA  (Promocions Urbanístiques de Mataró, SA).

    ON SOM:

    Carrer de Pablo Iglesias, 63. Planta 1ª despatx 12; 08304, Mataró
    Tel.: 93 757 85 38 / Fax: 93 741 56 19
    pumsa@pumsa.cat

    HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC:

    De dilluns a divendres de 9 a 14 h