Oficina Local d'Habitatge

    En aquest espai trobareu tota l'informació relativa als serveis que ofereix l'Oficina Local d'Habitatge.

    OLH

    Descripció del servei

    L’Oficina Local d’Habitatge de Mataró té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Els ciutadans que vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, poden dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.

    Amb aquesta centralització de serveis, es pretén simplificar la tasca als ciutadans i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.

    L’Oficina Local d’Habitatge és un servei que ofereix l’Ajuntament de Mataró en conveni amb el departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya  i que gestiona, des de la seva creació, PUMSA  (Promocions Urbanístiques de Mataró, SA).

    tancat_vacances

    Del 27 de juliol al 27 d’agost les nostres oficines romandran tancades

    - Per qualsevol incidència poden adreçar-se al telèfon 93 758 26 36 les 24 hores de dilluns a diumenge.
    - Per la tramitació de cèdules d’habitabilitat en dies de vacances es disposa d’alternatives:

    • Telemàticament:
    • Presencialment:
    •  Consell Comarcal del Maresme (Plaça de Miquel Biada, 1. Mataró)
    • Agència de l’Habitatge de Catalunya (c. d’Aragó, 244. Barcelona)

    ON SOM:

    Carrer de Pablo Iglesias, 63. Planta 1ª despatx 10; 08304, Mataró
    Tel.: 93 757 85 38 / Fax: 93 741 56 19
    pumsa@pumsa.cat

    HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC:

    Matins: de dilluns a divendres de 8.30 a 14h.
    Tarda: dimarts i dijous de 16 a 18h

    HORARI EN JORNADA INTENSIVA (del 1 de juny al 29 de  setembre): de dilluns a divendres de 8.30 a 14h